The Chosen Few
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Resto Shaman - App

3 deltagere

Go down

Resto Shaman - App Empty Resto Shaman - App

Indlæg  Sihax Man Maj 18, 2009 9:42 pm

IRL information
Navn: wacko jacko (næsten sandt).

Alder: 18

Lidt om dig selv:Går på gymnasium, dyrker spot, træner og spiller selvfølgelig wow! (meget af det sidste) Very Happy

In Game information
Character name: Sihax.

Class: Shaman.

Spec: Resto.

Link til Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Sihax

Har du VT 3.0.4 og tilhørende virkende mikrofon? Ikke endnu, men kan skaffes inden for en uge (afhænger af optagelsen).

Hvad har du prøvet af raidinstance i WOTLK? Jeg er helt frisk -(første char). (Vil være nød til at skaffe gear, inden jeg er klar til at lege med jer store drenge).

Belæg for optagelse: Jeg er en spiller, der investerer tid i at finde ud af, hvordan man spiller sin class. Dette gøres bl.a. igennem raid videoer og ligende. Jeg bor sammen med en, der er tidligere raid leader i hans gamle guild (Ved derfor hvad det går ud på Smile. Ellers skal det siges, at jeg har spillet sammen med "Andríel" og lidt med "Epofyren" og "Håbet"s alt (mener de alle er i jeres guild Razz) Så hvis en anbefaling er krævet, vil i kunne forhøre jer hos dem, om jeg er sådan en værd Smile

Kan du raide fra kl 19:00 - 23-24:00 tirsdag, onsdag, torsdag og søndag? - Nogle dage du ikke kan, skriv det. Vil ikke blive noget problem.

Hvilket guild var/er du med i på nuværende tidspunkt? Var med i Chillness.

Hvorfor vil du leave din nuværende guild? Vil gerne udforske en større del af spillet -dette er der ikke mulighed for i et stillestående guild som mit forhenværende (leavede i dag).

Hvorfor vil du joine TCF? Lyder som et seriøst raiding guild (hvilket er det jeg leder efter), hvor jeg, når jeg er klar, vil kunne få god mulighed, for at gøre det jeg er interesserede - nemlig at raide! Very Happy

Sihax