The Chosen Few
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Resto Shaman - App

3 deltagere

Go down

Resto Shaman - App Empty Resto Shaman - App

Indlæg  Sihax Man Maj 18, 2009 9:42 pm

IRL information
Navn: wacko jacko (næsten sandt).

Alder: 18

Lidt om dig selv:Går på gymnasium, dyrker spot, træner og spiller selvfølgelig wow! (meget af det sidste) Very Happy

In Game information
Character name: Sihax.

Class: Shaman.

Spec: Resto.

Link til Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Sihax

Har du VT 3.0.4 og tilhørende virkende mikrofon? Ikke endnu, men kan skaffes inden for en uge (afhænger af optagelsen).

Hvad har du prøvet af raidinstance i WOTLK? Jeg er helt frisk -(første char). (Vil være nød til at skaffe gear, inden jeg er klar til at lege med jer store drenge).

Belæg for optagelse: Jeg er en spiller, der investerer tid i at finde ud af, hvordan man spiller sin class. Dette gøres bl.a. igennem raid videoer og ligende. Jeg bor sammen med en, der er tidligere raid leader i hans gamle guild (Ved derfor hvad det går ud på Smile. Ellers skal det siges, at jeg har spillet sammen med "Andríel" og lidt med "Epofyren" og "Håbet"s alt (mener de alle er i jeres guild Razz) Så hvis en anbefaling er krævet, vil i kunne forhøre jer hos dem, om jeg er sådan en værd Smile

Kan du raide fra kl 19:00 - 23-24:00 tirsdag, onsdag, torsdag og søndag? - Nogle dage du ikke kan, skriv det. Vil ikke blive noget problem.

Hvilket guild var/er du med i på nuværende tidspunkt? Var med i Chillness.

Hvorfor vil du leave din nuværende guild? Vil gerne udforske en større del af spillet -dette er der ikke mulighed for i et stillestående guild som mit forhenværende (leavede i dag).

Hvorfor vil du joine TCF? Lyder som et seriøst raiding guild (hvilket er det jeg leder efter), hvor jeg, når jeg er klar, vil kunne få god mulighed, for at gøre det jeg er interesserede - nemlig at raide! Very Happy

Sihax

Antal indlæg : 2
Join date : 18/05/09

Tilbage til toppen Go down

Resto Shaman - App Empty Sv: Resto Shaman - App

Indlæg  Håbet Tirs Maj 19, 2009 1:25 am

cool:) og du fandt ind på hp:)

ham her tror jeg godt vi kan bruge:)

var i en hc med ham, gik strygende.
men en masse enchants før vi kan hive dig med på ulduar runs vil være en go ide.

yo fra håb
Håbet
Håbet

Antal indlæg : 21
Join date : 21/04/09

Tilbage til toppen Go down

Resto Shaman - App Empty Sv: Resto Shaman - App

Indlæg  Admin Tirs Maj 19, 2009 7:22 am

Da vi mangler sahmmys vil du højst sandsynligt stå i full epix i løbet af 14 dage... dvs at du skal bruge 4-5k guld på enchants og gems på 14 dage.. .. vil dette være et problem ?

Vi forventer af vores raiders at deres gear er top tunet hele tiden...

Admin
Admin

Antal indlæg : 31
Join date : 20/04/09

http://chosenfew.roflforum.net

Tilbage til toppen Go down

Resto Shaman - App Empty Sv: Resto Shaman - App

Indlæg  Sihax Tirs Maj 19, 2009 12:38 pm

Det lyder som et possitivt svar i mine øre (som om jeg er med ^^).
Jeg ved skam godt, at der skal investeres tid i bedre gear og G til enchants og gems, og dette vil ikke blive noget problem. Smile

I høre nok fra mig online inden for kort tid (hvis i da ikke kontakter mig). Very Happy

Sihax

Antal indlæg : 2
Join date : 18/05/09

Tilbage til toppen Go down

Resto Shaman - App Empty Sv: Resto Shaman - App

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum