The Chosen Few
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ansøgning Arms Warrior

2 deltagere

Go down

Ansøgning Arms Warrior Empty Ansøgning Arms Warrior

Indlæg  Hvam Søn Maj 17, 2009 3:12 pm

Nu har jeg sat de sidste 15 min for at finde en god måde hvorpå jeg kan indlede denne ansøgning. Og som I tydeligvis kan læse så er det endnu ikke lykkedes mig.

Men fortælle lidt om mig selv irl kan jeg da finde ud af Jeg er 28 år og kommer fra Varde i Vestjylland. Jeg er gift med min dejlige kone på 4. år ( eller er det 5.? ) som ligesom jeg selv elsker at tilbringe tiden foran computeren. Jeg arbejder til daglig som VVS-montør i en større virksomhed i Esbjerg. Ikke et ondt ord om VVS-branchen men jeg må indrømme, at jeg ikke havde forstillet mig at jeg skulle leve af at rense lokummer og sørge for at folk ikke fryser om vinteren. Men sådan er det nu engang Razz

Med hensyn til min WoW-erfaring så har jeg spillet siden TBC udkom og oplevede derfor desværre ikke de klassiske raids såsom MC og AQ hvilket ærger mig en del. Men kan da lige opsummere hvad jeg har prøvet kræfter med i tiden fra Kara og frem til nu:

TBC:

* Karazahn cleared
* Zul' Aman cleared
* SSC cleared
* Gruul' Lair cleared
* Maggy cleared
* Temptest Keep cleared
* Mount Hiyal cleared
* Black Temple cleared om til Illidan


Wotlk:

* Naxx 10/25 cleared
* Obsidian Sanctum 10/25 2D cleared
* Malygos 10/25 cleared
* VoA 10/25 cleared
* Ulduar 10/25 cleared alt op til Yogg-Saron


Som I kan se har jeg taget det meste af Wotlk content atm pånær Yogg-Saron og OS3D. Det skal dog siges, at alt dette er opnået på en anden char. end den jeg søger ind med. Og ja inden jeg poster armory-link til den char må jeg advare jer... det er en ally Razz Jamen hvorfor søge ind i en horde guild? Jo, nu skal I høre. Jeg har fornyelig rerolled til horde for at prøve noget nyt og mest af alt for at lære nogle nye mennesker at kende.
Men nok om det... her har I armorylinket så I kan se at jeg vitterlig er den jeg siger jeg er xD

Lidt info om min char

Nick: Hvam
Race: Male Tauren
Class: Warrior
Level: 80
Spec: Arms 60/11/0
Armory Link: Kan pt. ikke linke til armory grundet navneskift da jeg skiftede fra Skullcrusher til Ravencrest
Proffessions: 450 Herbalism og 450 Skinning

*Bonus-info* xD
Har iøvrigt også en level 80 Dwarf Deathknight og en level 71 Warlock som ligesom min gamle main også er alliance.

Hvam
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ansøgning Arms Warrior Empty Sv: Ansøgning Arms Warrior

Indlæg  Håbet Søn Maj 17, 2009 3:36 pm

lydder spændene...men kan man ikke få et smug kik på ham på en eller anden måde? f.eks lave en allie(gud forbyde det)
og mødes med ham?

yo fra håb:)
Håbet
Håbet

Antal indlæg : 21
Join date : 21/04/09

Tilbage til toppen Go down

Ansøgning Arms Warrior Empty Sv: Ansøgning Arms Warrior

Indlæg  Hvam Søn Maj 17, 2009 3:44 pm

hov for satan... glemte at linke armorylink til min gamle main

Armory til min char som jeg søger ind hos jer med er ( nu fungerer den vidst )

Ja jeg har desværre ikke så meget PvE-gear da det har været svært at komme på raid uden achivements desværre. Linker min gamle main som et desperat forsøg på at vise at jeg ikke er helt noob^^ Smile

Hvam
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ansøgning Arms Warrior Empty Sv: Ansøgning Arms Warrior

Indlæg  Hvam Søn Maj 17, 2009 3:45 pm

Jamen wtf... nu kokser det da fuldstændig... kan ikke få links til at fungere... men min gamle main hedder Klausdruid og er på Sylvanas serveren i guilden F E A R... på ally siden^^

Hvam
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ansøgning Arms Warrior Empty Sv: Ansøgning Arms Warrior

Indlæg  Edahs Man Maj 18, 2009 7:50 am

fang lige quamazz ingame.
Edahs
Edahs

Antal indlæg : 38
Join date : 20/04/09

Tilbage til toppen Go down

Ansøgning Arms Warrior Empty Sv: Ansøgning Arms Warrior

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum