arcane mage.
Side 1 af 1
arcane mage.
IRL information
Navn: Alexander
Alder: 15 – 01/8 – 94
Lidt om dig selv: Jeg går i skole, er snart færdig med det heldigvis. Jeg spiller fodbold og spiller computer i min fritid, laver stort set ikke andet
In Game information
Character name: Pozeidon
Class: Mage
Spec: Arcane
Link til Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Pozeidon
Har du VT 3.0.4 og tilhørende virkende mikrofon? Ja jeg har det hele.
Hvad har du prøvet af raidinstance i WOTLK? alt: Jeg har klaret alt undtagen nogle enkelte bosser i Ulduar Hc.
Normal Difficulty
Naxxramas: clear
Obsidian Sanctum: clear
The Eye of Eternity: clear
Heroic Difficulty
Obsidian Sanctum: Har klaret OS3d og har titlen.
Hvad har du prøvet af raidinstance før WOTLK?
The Burning Crusade
Gruuls Lair: clear
Karazhan: clear
Serpentshrine Cavern: clear
The Eye: clear
Zul'Aman: clear
World of Warcraft (release) Jeg har aldrig raidet i level 60, da jeg først begyndte at spille da The Burning Crusade udkom.
Hvad har du lavet før WOTLK? - Der må gerne stå noget om guilds og aktivitet!
Kan raide fra kl 19:00 – 23:30 stort set alle dage, men jeg vil ikke være mest aktiv med Ulduar, da jeg er træt af at raide Ulduar på min druid så jeg vil være mest aktiv når der er Naxx, OS, EOE. Men hvis jeg bliver spurgt om at komme fordi i mangler ppl, kan jeg godt komme.
Hvilket guild var/er du med i på nuværende tidspunkt? Jeg er lige kommet til serveren, men var i den 5 bedste guild på min gamle server.
Hvorfor vil du leave din nuværende guild?: Jeg gad ikke raide i min gamle guild så jeg vil prøve den her.
Hvorfor vil du joine TCF?: Kender ikke serveren, men var i et naxx raid med nogle ppl fra jeres guild, og de sagde de søgte folk til jeres guild. Men jeg er klar på noget raiding hvis i mangler ppl for jeres raids.
Navn: Alexander
Alder: 15 – 01/8 – 94
Lidt om dig selv: Jeg går i skole, er snart færdig med det heldigvis. Jeg spiller fodbold og spiller computer i min fritid, laver stort set ikke andet
In Game information
Character name: Pozeidon
Class: Mage
Spec: Arcane
Link til Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&n=Pozeidon
Har du VT 3.0.4 og tilhørende virkende mikrofon? Ja jeg har det hele.
Hvad har du prøvet af raidinstance i WOTLK? alt: Jeg har klaret alt undtagen nogle enkelte bosser i Ulduar Hc.
Normal Difficulty
Obsidian Sanctum: clear
Heroic Difficulty
Obsidian Sanctum: Har klaret OS3d og har titlen.
Hvad har du prøvet af raidinstance før WOTLK?
The Burning Crusade
Gruuls Lair: clear
Karazhan: clear
Serpentshrine Cavern: clear
The Eye: clear
Zul'Aman: clear
World of Warcraft (release) Jeg har aldrig raidet i level 60, da jeg først begyndte at spille da The Burning Crusade udkom.
Hvad har du lavet før WOTLK? - Der må gerne stå noget om guilds og aktivitet!
Kan raide fra kl 19:00 – 23:30 stort set alle dage, men jeg vil ikke være mest aktiv med Ulduar, da jeg er træt af at raide Ulduar på min druid så jeg vil være mest aktiv når der er Naxx, OS, EOE. Men hvis jeg bliver spurgt om at komme fordi i mangler ppl, kan jeg godt komme.
Hvilket guild var/er du med i på nuværende tidspunkt? Jeg er lige kommet til serveren, men var i den 5 bedste guild på min gamle server.
Hvorfor vil du leave din nuværende guild?: Jeg gad ikke raide i min gamle guild så jeg vil prøve den her.
Hvorfor vil du joine TCF?: Kender ikke serveren, men var i et naxx raid med nogle ppl fra jeres guild, og de sagde de søgte folk til jeres guild. Men jeg er klar på noget raiding hvis i mangler ppl for jeres raids.
Gæst- Gæst
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum