The Chosen Few
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Druid til alt

Go down

Druid til alt Empty Druid til alt

Indlæg  SpalernT Man Apr 27, 2009 10:44 pm

IRL information
Navn: Tobias Johansson

Alder: 16 år

Lidt om dig selv: Hej, jeg er en 16årig ung knæght der bruger mest af sin tid I en storslået verden der hedder WoW... med andre ord jeg spiller WoW meste af min tid efter skole, jeg kan lide at raide og chatte etc og nogle gange Roleplay ( På roleplay server ) Jeg går, så også I fitness center I waterfront shopping i Hellerup og jeg bor I hellerup kan man måske gætte, når jeg ikke spiller er jeg enten sammen med mine venner eller ser anime... eller også sover jeg bare.



In Game information
Character name: Tchieftess

Class: druid

Spec: Resto/Feral DPS atm med dual specc, men -kan- også tanke da jeg har alt geared til det ( Foretrækker dog Resto og DPS )

Link til Armory: Har gear til både Resto, feral DPS og Feral Tanking, så ville være nemmest at mødes Ingame for at se mit gear

In game played: 27,11 days.

IRL game played: Har spillet WoW siden Beta af Vanilla som er det allerførste, vilket vil sige godt og vel 4,5 år

Har du VT 3.0.4 og tilhørende virkende mikrofon? har kun VT 3.0.1 men kan hurtigt få 3.0.4 og har virkende mikrofon, den er bare liiiiidt for høj

Hvad har du prøvet af raidinstance i WOTLK? Nax 10/25, EoE 10/25 ( Kun klaret 10 ) OS 10/25 og nogle bosser I Ulduar, og så VoA 10/25

Normal Difficulty

Naxxramas: Done
Obsidian Sanctum: Done
The Eye of Eternity: Done

Heroic Difficulty

Naxxramas: Done
Obsidian Sanctum: Done
The Eye of Eternity: undone

Hvad har du prøvet af raidinstance før WOTLK?

The Burning Crusade

Gruuls Lair: Done
Karazhan: Done
Serpentshrine Cavern: Undone ( har været der)
The Eye: Undone ( har været der )
Black Temple: Undone ( Har ikke været, men vil gerne )
Sunwell Plateau: Undone ( har ikke været, men vil gerne )
Mount Hyjal: Done
Zul'Aman: Done

Wolrd of Warcraft (release)

Molten Core: Undond
Onyxia's Lair: Done
Naxxramas: Done
Ruins of Ahn'Qraj: Done
Temple of Ahn'Qraj: Done
Zul'Gurub: Done
Blackwing Lair: Done

Hvad har du lavet før WOTLK? - Der må gerne stå noget om guilds og aktivitet! Før WOTLK Spillede jeg enten på min druid, pala, shaman, warlock eller rogue (Alle var 70) Nu bruger jeg kun tid på min Druid ( Når jeg ikke laver RP på RP serevr) jeg har været i masser af guilds, nogle bedre end andre, nogen jeg ku lide, andre jeg ikke ku lide.

Kan du raide fra kl 19:00 - 23-24:00 tirsdag, onsdag, torsdag og søndag? - Nogle dage du ikke kan, skriv det. Jeg kan raide Alle dage fra 17-24-01:00 nogle dage og i weekended kan jeg raide nonstop

Hvilket guild var/er du med i på nuværende tidspunkt? Jeg var med I Ice abyss, men vi kom op i et stort skænderig, jeg fandt ud af jeg blev "Brugt" og alt muligt møg så jeg leavede

Hvorfor vil du leave din nuværende guild? - Se overn over

Hvorfor vil du joine TCF? Jeg vil gerne ind i en seriøs raid guild, der raider flere gange om ugen og rgør noget ud af det, Jeg har været i et raid med Ragoul, Jokzbot og Gubbaz også og det gik helt fint syntes jeg =) Jeg var healer der

SpalernT
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Druid til alt Empty hmm..

Indlæg  Gæst Man Apr 27, 2009 10:46 pm

ser meget godt ud.... lad os se hvad indurian siger til det


- Sharland! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Druid til alt Empty Sv: Druid til alt

Indlæg  Edahs Ons Apr 29, 2009 8:06 am

1942 point og ikke en eneste enchant på gear ???
Edahs
Edahs

Antal indlæg : 38
Join date : 20/04/09

Tilbage til toppen Go down

Druid til alt Empty Sv: Druid til alt

Indlæg  Tchiefte Ons Apr 29, 2009 11:51 am

Jeg har desværre ikke enchant på alt mit gear, men jeg arbejder på at få det fiksed, men som jeg skrev under "Link til armory" så kan du ikke stole på det fordi jeg har både feral dps, feral tank or restoration gear, så det ville være meget nemmere at mødes ingame så du kan se det, jeg kommer hjem fra skole i dag ved 15:00 tiden, så hvis du vil kan du se det der, men mit gear burde være i orden, jeg har tanked et par bosser derinde allerede og det gik fint, min DPS burde også være oppe på det niveau, men mit healer gear skal lige upgraderes færdigt, hvad angår skills, så prøv at spører ragoul eller noget, han leadede en pug jeg healede I, jeg solo healed helgan the unclean og Loatheb som druid healer og sådan, og nu da der er reseted den her uge kunne jeg måske komme med i et prøve run i et raid eller noget så kan du jo se det selv

Tchiefte
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Druid til alt Empty Sv: Druid til alt

Indlæg  Gæst Ons Apr 29, 2009 1:13 pm

Du lyder til at være aktiv osv og multispecs er altid en god ting Smile.
Og dit gear til resto ser fint ud, men desværre ingen enchants endnu.
Vil da gerne se om du kan det du siger du kan, men få lige fixet enchants først!
Vi er en seriøs raidguild og derfor er det meget velset at man gør lidt ud af sit gear.
Du slacker for meget med enchants. Du mangler enchants til alle specs. Få det fixet og så siger jeg god for dig Smile


Indurian

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Druid til alt Empty Sv: Druid til alt

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum